Sale
  • Twój kosz z zakupami 
    Twój kosz z zakupami Kosz z zakupami jest pusty
    jeszcze 249,00 EUR do darmowej wysyłki
  • down
Koszty wysyłki 9,99 EUR
Darmowa wysyłka od 249,00 EUR
Wsparcie e-mail
5658 Odwiedzający online i
615.531 artykuły dostępne od zaraz

Historia firmy


Wizja

Jako doświadczony menedżer w sektorze dóbr konsumpcyjnych, Heinz Borkhard był świadomy już podczas powstawania firmy, że marketing międzynarodowy oznacza nie tylko bezgraniczny wzrost w najprawdziwszym tego słowa znaczeniu, ale także mniejszą podatność na spowolnienie gospodarcze na rynku wewnętrznym. W ten sposób dosyć wcześnie powiązał historię firmy z eksportem i stworzył tym samym niezbędne warunki dla zrównoważonego rozwoju. Gdy firma powstała, nie było jeszcze Internetu, jednak gdy zyskała na znaczeniu, Heinz Borkhard postawił stworzyć sklep internetowy o międzynarodowym charakterze. Udział procentowy eksportu ASMC wynosi obecnie ponad 30%. ASMC dostarcza asortyment nie tylko o krajów Unii Europejskiej, ale ma także klientów na całym świecie od Grenlandii po Nową Zelandię.


2015

  Einführung der ASMC-Blätterkatalog-APP, Internationalisierung des Onlineshops

Anfang 2015 erschien die kostenlose ASMC-Blätterkatalog-APP. Sie steht in den Sprachen Deutsch, Französisch, Englisch, Russisch und Spanisch zum Download bereit. Hier sind alle gültigen Kataloge zum Download und Blättern verfügbar.

Eine weitere große Veränderung im Jahr 2015 war die Internationalisierung des Onlineshops. Hier wurde neben der Performance auch die Nutzerfreundlichkeit für Kunden aus dem Ausland optimiert. Demnach ist das Onlineangebot nicht mehr nur auf asmc.de, sondern auch auf asmc.com, asmc.fr, asmc.es, asmc.ru und asmc.it erreichbar.

Eine aktuelle Version des TV-Werbespots wurde auch in diesem Jahr auf dem Sender DMAX ausgestrahlt.


2014

  25-letni jubileusz firmy, założenie ASMC France SAS

Pomimo wycofania naszych wojsk z Afganistanu i ograniczenie dostaw do Rosji wywołane przez konflikt na Ukrainie, roczna sprzedaż ASMC w 2014 roku przekroczyła po raz pierwszy granicę 25 milionów dolarów.
Punktem kulminacyjnym tego roku było 25-lecie firmy. Z tej okazji został wydany w październiku specjalny katalog z atrakcyjnymi ofertami i konkursem. Ponadto wyemitowano drugą reklamę telewizyjną ASMC na kanale DMAX.
W październiku w naszym sklepie zarejestrował się 750.000 klient. ASMC przejęło inwentarz, a także sklep internetowy od www.armeeshop24.de i założyło ASMC France SAS, z siedzibą w Ivry sur, w regionie paryskim jako spółkę zależną od ASMC GmbH. Dzięki temu zdecydowanemu krokowi ASMC wzmocniło zaangażowanie na najważniejsze rynki zagraniczne i ugruntowało swoją pozycję na francuskim rynku. Nasz serwis został również rozbudowany i ulepszony dla urzędów. Członkowie urzędów posiadają możliwość złożenia zamówień na specjalny sprzęt.


2013

 Przejęcie Ranger-Shop.de i wprowadzenie nowej koncepcji kart lojalnościowych

W tym roku 2 głównych dystrybutorów w branży złożyli wniosek o upadłość. Dla ASMC była to okazja, aby przejąć największego konkurenta w Niemczech, firmę Ranger-Shop.de.
31.7.2013 otrzymaliśmy od zarządców zielone światło i byliśmy w stanie zabezpieczyć lokalizacje w Osterrönfeld oraz Munster. Ponadto mogliśmy również nabyć praw do nazwy i kompletny inwentarz. Po przejęciu konkurencji liczba pracowników wzrosła do prawie 150, a tym samym ASMC jest prawdopodobnie największym na świecie, militarnym sklepem internetowym.
Wprowadzenie darmowych kart PROCARD członków służby publicznej: Bundeswehr, policja, straż pożarna, TH, itd. wprowadzono na początku 2014 roku także bezpłatną kartę YOURCARD dla czynnych pracowników w tych dziedzinach. W ten sposób ASMC wyraża swoje uznanie dla tych grup zawodowych i wspiera je 15% rabatem na wszystkie zakupy przez cały rok.


2012

 Przeprowadzka do nowego budynku i modernizacja logistyki

W 2012 roku został zakończony 4 etap rozbudowy, powiększono wejście do odbioru towarów do ok. 700 metrów kwadratowych i przeniesienie się do nowej powierzchni biurowej na piętrze z około 70 stanowiskami biurowymi. Aby sprostać wzrostowi liczby paczek, wybudowano dodatkową, zautomatyzowaną linię do pakowania. W grudniu po raz pierwszy ilość dziennie wydawanych paczek wzrosła do ponad 2000.Latem wyemitowano pierwszą reklamę telewizyjną ASMC na kanałach DMAX oraz Sport1.
Liczba pracowników wzrosła w tym roku do około 110, a liczba klientów do ponad 500.000. W celu zapewnienia przyszłego rozwoju nabyto kolejny grunt o powierzchni ponad 16.000 m, około 500 m odległości od aktualnej lokalizacji.


2011

 3. Rozbudowa

Wiosną rozpoczęto 4 rozbudowę. W dwukondygnacyjnym budynku zaplanowano kolejne biura, a także poszerzenie wejścia do odbioru towarów.
W połowie lutego uruchomiono nasz na nowo przeprojektowany sklep internetowy, z całkowicie zmienionym designem, wieloma, nowymi funkcjami i przejrzystą, łatwą w obsłudze konstrukcją.
Przychody wzrosły w 2011 roku do ponad 20 milionów euro.


2010

 2. Rozbudowa i zmiana pokolenia

W lipcu 2010 rozpoczęto 3 rozbudowę budynku firmowego na powierzchni ok. 13.000 m.
W celu zapewnienia trwałego rozwoju oraz zapewnienie wystarczającej przestrzeni magazynowej, powstały dwa, nowe magazyny na obszarze o powierzchni 1400 m. W nowym magazynie dostępnych jest od listopada ok. 2.000 miejsc paletowych.
W roku 2010 rozesłano ponad 300.000 katalogów. Obrót przekroczył w 2010 roku 15 mln, liczba pracowników wzrosła, w tym pracowników tymczasowych powyżej 90.
Z przedsiębiorstwa ASMC Heinz Borkhard e.K. powstało latem 2010 roku ASMC GmbH. Przemiana ta przyczyniła się także do zmiany pokolenia. Birk Borkhard, rocznik 1982, jako dyrektor zarządzający w nowej spółce był odpowiedzialny za działalność. Jego bogate doświadczenie w sprzedaży wysyłkowej i detalicznej wspiera przyszłość firmy, a jego wizje są gwarancją dalszego rozwoju.


2009

 Od A.S.M.C. do ASMC The Adventure Company

Zmianie nazwy z A.S.M.C. na ASMC towarzyszyła zmiana logo i identyfikacji wizualnej. Wraz z firmą X-Tech Heinz Borkhard założył we wrześniu 2009 roku asmc.it GmbH jako odpowiedź na stały wzrost wymagań względem sklepów internetowych. asmc.it GmbH ze swoimi 7 stałymi pracownikami pracuje obecnie wyłącznie dla ASMC i nadzoruje stronę internetową, która jest na bieżąco usprawniana. Sklep w Saarbrücken przeniesiono do Halberg, w bliskim sąsiedztwie centrum handlowego Saarbasar i oferuje około 400 m lokalnie dostosowanej gamy produktów.


2008

 1. Rozbudowa

Po 3 latach brakowało miejsca zarówno w hali magazynowej jak i pomieszczeniach biurowych, z tego powodu rozpoczęto rozbudowę w Schiffweiler. Liczba produktów wzrosła w tym czasie do ponad 20.000, sprzedaż osiągnęła prawie 10 milionów, a liczba pracowników wynosiła więcej niż 50 pracowników.
W listopadzie 2008 roku rozpoczęto rozbudowę, latem rozbudowano powierzchnię magazynową o 2000 m, a także powierzchnie biurowe i socjalne o 350 m.
Army Store przeniesiono w listopadzie z Saary na ulicę Kaiserstraße w Saarbrücker.


2005

 Przeniesienie do Schiffweiler

Rok 2005 był z pewnością najtrudniejszym rokiem w całej historii firmy. Ogromny rozwój A.S.M.C. wymagał znacznie większego budynku. Przychody wzrosły w międzyczasie do ponad 3 mln EUR, liczba pracowników wynosiła 20. Na początku 2005 roku nabyto działkę o powierzchni 13.000 w Schiffweiler i zbudowano halę logistyczną o powierzchni 2.000 m wraz z biurowcem.
Przeniesienie odbywało się pół roku po budowie na początku października 2005 roku. Przed przeniesieniem wprowadzono zupełnie nowy sposób zarządzania towarem, który został zoptymalizowany na potrzeby handlu wysyłkowego.
Ponadto zewnętrzny usługodawca iX-Tech z Saarbrücken zapewnił stronie internetowej nowoczesny rozwój. W tym czasie otworzono oddział w Hammelburg we wrześniu 2005 roku, gdzie A.S.M.C. oferuje swój asortyment na powierzchni 600 m.


2000

 Z U.S.M.C. powstaje A.S.M.C.

Wizja wspólnego katalogu wysyłkowego w języku niemieckim, angielskim i francuskim, przy współpracy z francuskimi i amerykańskimi partnerami nie została wprowadzona w życie ze względu na zbyt odmienne poglądy i warunki rynkowe. I tak drogi się rozeszły. Płynne przejście w handlu wysyłkowym zapewniła nowa nazwa A.S.M.C., która została zarejestrowana w niemieckim urzędzie patentowym jako znak towarowy.
Wreszcie Heinz Borkhard mógł skoncentrować się indywidulanie na potrzebach niemieckiego rynku bez wzglądu na francuskich i amerykańskich partnerów. Ponadto od tego momentu uwagę skierowano także na rynek zagraniczny.
Wraz ze zmianą nazwy przeniesiono się także do większych pomieszczeń. Wówczas w Saarbrücken znów prowadzono handel wysyłkowy i sklep detaliczny pod jednym dachem. Liczba pracowników wzrosła do 10 stałych pracowników, roczna sprzedaż osiągnęła już 2 mln DM.

Latem 2000 roku Birk Borkhard, syn założyciela firmy, powrócił po roku spędzonym w USA do Niemiec i rozpoczął szkolenie na hurtownika i handlowca zagranicznego w rodzinnej firmie. Dzięki świeżemu spojrzeniu z USA uruchomił pierwszy sklep internetowy i tym samym stworzył fundament pod ponadprzeciętny rozwój.


1997

 Przejęcie konkurencji

W Saarbrücken mieliśmy 1.1.1997 konkurencji. Heinz Borkhard przejął znajdujący się od ponad 25 lat w centrum Saary sklep Army-Store i zarządzał nim wraz z żoną i 2 pracownikami. 1996Rozwój handlu wysyłkowegoBłyskawiczny, pozytywny rozwój handlu wysyłkowego w Niemczech wymagał rozbudowy magazynu i powierzchni biurowych. Dlaczego podzielono obszar wysyłkowy, który znajdował się w tym czasie w tych samych pomieszczeniach sklepu. To z kolei przyczyniło się do zwracania baczniejszej uwagi przez zespół na rosnące wymagania branży spedycyjnej. Przychody w obszarze wysyłkowym znacznie podwyższyły sprzedaż sklepu, a w roku 1996 wynosił już 700.000 DM. Również liczba pracowników stale rośnie. W 1996 zatrudniono już 7 pracowników na stałe, a także kilku pracowników tymczasowych.


1996

 Rozwój handlu wysyłkowego

Błyskawiczny, pozytywny rozwój handlu wysyłkowego w Niemczech wymagał rozbudowy magazynu i powierzchni biurowych. Dlaczego podzielono obszar wysyłkowy, który znajdował się w tym czasie w tych samych pomieszczeniach sklepu. To z kolei przyczyniło się do zwracania baczniejszej uwagi przez zespół na rosnące wymagania branży spedycyjnej. Przychody w obszarze wysyłkowym znacznie podwyższyły sprzedaż sklepu, a w roku 1996 wynosił już 700.000 DM. Również liczba pracowników stale rośnie. W 1996 zatrudniono już 7 pracowników na stałe, a także kilku pracowników tymczasowych.


1993

 Początek handlu wysyłkowego

We współpracy z francuskim partnerem U.S.M.C. Heinz Borkhard rozpoczął handel wysyłkowy na terenie Niemiec. Za pośrednictwem 76-stronnicowego, kolorowego katalogu, który wydawano dwa razy w roku, przedsiębiorstwo prezentowało, na wzór amerykański, asortyment związany z dziedzinami takimi jak militaria i czas wolny/outdoor.


1989

 Założenie przedsiębiorstwa jako rodzinną firmę w Saarbrücken

Zachęcony poprzez doświadczenie jako menedżer sprzedaży w sprzedaży hurtowej artykułów wojskowych i artykułów związanych z czasem wolnym, Heinz Borkhard zdecydował się na założenie własnego przedsiębiorstwa. Wraz z żoną otworzył sklep detaliczny w Saarbrücken pod nazwą "US Warehouse", w którego asortymencie znajdowały się głównie oporządzenie Bundeswehr oraz US Army, a także produkty związane z Westernem/Dzikim Zachodem i futbolem amerykańskim.

Pewne zakupy w ASMC


Check 30 na zwrot towaru
Check Gwarancja zwrotu pieniędzy
Check Ponad 20 lat doświadczenia
Check Dostawa w ciągu 24 godzin*
Check Certyfikat EHI
Check Bezpieczne metody płatności

*Jeśli wszystkie produkty są dostępne i zostały zamówione z wysyłką przez DHL-Express

Sposoby płatności